2013. november 13., szerda

11.rész Jó napnak indult...

Sziasztok.! :)) Meglett a 3 kommi ezért jelentkezem :D Remélem sikerül így betegen is jó részt írni :)) :

*Bella szemszöge*
Zayn az ölébe ültetett és mozgatni kezdett ügyelve arra, hogy minél többször érezzem dudorodó férfiasságát.
-Zayn mi a fenét csinálunk.?-kérdeztem Zaynt.
-Csak jól érezzük magunkat. Ne tagadd le, hogy élvezed.-suttogta a fülembe.
Teljesen igaza volt. Rettentően élveztem a helyzetet. De nem tehetem ezt Harry-vel. Vagy mégis.? "Menny vissza hozzá. Harryt szereted te hülye!" Szólalt meg a hang a fejemben. Zayn a nyakam hintette be szenvedélyes csókokkal. Hirtelen felugrottam és kirohantam a szobából. Amikor a földszintre értem a konyhába vettem az irányt. Gyorsan csináltam kettő meleg kakaót és Harry szobájába mentem.
-Megjöttem.!-mosolyogtam édesen.
-Rakd le.!-mosolygott.
-Miért.?-kérdeztem, majd leraktam és odamentem hozzá.
-Mert meg akarlak csókolni.-csókolt meg lágyan.
Nagyon jól csókol. Csörgött a telóm.
-Ne haragudj de fel kell vennem.!-felvettem.
-Szia .! Kérhetek egy szívességet.?-szólt bele anyukám.
-Szia anya.! Persze.!-válaszoltam.
-A húgodra kéne vigyáznod .! 10 perc és nálad vagyunk.! 1 hétről lenne szó. Ott találkozunk. Szia.!-rakta le.
-Harry mennem kell.!-álltam fel.
-De... Hová.?-kérdezte.
-A húgomat hozzák. Velem lesz 1 hétig.! Gyere ha akarsz.!-mosolyogtam.
Gyorsan felöltözött és hozzám rohantunk. Út közben az emberek tuti hülyének néztek minket ahogy szaladtam Harry pedig utánam. De mindegy. Berontottam a házba, azonnal a szobámba mentem, hogy átöltözzek. Ezt vettem fel:
Amikor végeztem már csengettek is. Lerohantam a lépcsőn és azonnal kinyitottam. Az én gyönyörű húgocskám állt az ajtóban.
-Szia Lisa.!-kaptam fel azonnal.
-Szia Bella.! Anya üzente, hogy szeret de menniük kellet.!-mosolygott rám édesen.
Elbűvölő kislány egyszerűen imádom.! :
-Ki ez a bácsi.?-mutatott Harry-re és mögém bújt.
-A barátom.! Nem kell tőle félni.!-simogattam.
-Szia kislány.!-jött oda hozzánk Harry.
Lisa csak elmosolyodott Harry gödröcskéi láttán. Nagyon aranyos volt.

*Harry szemszöge*
Hát ezt a napot valahogy nem így képzeltem. Azt hittem kettesben lehetünk egész nap.! De ez a kislány elterelte a gondolataim. Nagyon aranyos. Ahogy odabújik Bell-hez. Nagyon édes. Nagy dudálást hallottunk és egy nagy csattanást. Azonnal kirohantam.

*Bella szemszöge*
Harry után én is kirohantam. Amikor megláttam mi történt azonnal lefagytam. Miért történt ez.??? Miért.???

Hát ez sikerült.:)) Sajnálom ha nem olyan jó.. Bocsi, hogy rövid.. De 4 kommi és új rész :)) HAJRÁ .!! xxBella

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó .:))
    Csak így tovább .c:

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ! Várom nagyon a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó és remélem hamar jön a folytatás és az hosszú lesz:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett :) Már nagyon kíváncsi vagyok :) Sejtem, hogy mi történt, de remélem azért hamarosan itt lesz a kövi *-* :D <3

    VálaszTörlés
  5. Jöttem én is :DD Szerintem remek! És köszönöm a segítségedet, mert a történeted hatására megjött az ihletem :D Gyorsan köviiit ;)
    Puszi Nikol D. :))

    VálaszTörlés