2013. november 12., kedd

10. rész Érzelmek

Sziasztok !!!!! :)))) Végre lett időm írni.! :) Sajnálom ezt a rengeteg időt amit kihagytam. De ezt a részt most megpróbálom jóra írni... De itt a rész:

*Bella szemszöge*
-Harry állapota stabil.-nyögte végül ki az orvos.
Nagy kő esett le a szívemről. Azonnal látni akartam amit hangoztatni kezdtem.
-Doktor úr! Bemehetek hozzá?-kérdeztem rá arra ami kemény 20 másodpercen keresztül nyomta a szívem.
-Nem.-válaszolt az orvos erélyesen.
-De miért nem?-kérdezősködtem.
-Mert nem szabad felizgatni! Fájdalmat okozhat neki! És még nincs magánál!-jelentette ki kissé bunkón.
Aljas egy ember. Csak látni szeretném a barátom. És nincs is magánál! Hogyan tudnám felizgatni.? Nem értem. De nem adom fel.! Be fogok jutni.
-Nem tudom felizgatni ha nincs magánál. Nem gondolja.?-kérdezősködtem kissé feszülten.
-Nem mehet be és kész.!!!-kiáltott rám.
-Márpedig én be fogok menni.!-válaszoltam.
-Bella.!! Jobb lenne ha nem mennél be.!-szólt rám Liam.
Mivel Liam-nek mindig igaza van így beletörődtem és visszaültem egy székre.


*Zayn szemszöge*
Harry balesete megijesztett. Szinte testvérek vagyunk.! És annyira sajnálom őt.! Viszont Bella egyre jobban belé szeret. Érezni szeretném az édes puha ajkait. Minden porcikám kívánja őt és ezt nagyon szégyenlem. "Miért szégyenled.? Szerezd meg.!" mondta egy kis hang a fejemben. Úgy érzem magam ellen küzdök. Nem akarom szétválasztani őket.! Vagyis mégis. De nagyon sajnálom, hogy ezt érzem. Amikor az orvos elmondta az eredményt megkönnyebbültem. Bella viszont idegesebb lett és egyre csak sírt. Nagyon szerette volna látni. Nagyon nehéz volt ez a pár nap.

-1 hét múlva-

*Bella szemszöge*
Ma végre kiengedték a szerelmemet. Nagyon hiányzott már. A szobájába vártam rá, ő viszont ezt úgy tudta, hogy én nem szeretem őt. Tudom, hogy kissé bunkó dolog volt, hogy ezt hazudtam neki de szeretném meglepni. Megvártam míg az ágyára ült én kijöttem az ajtó mögül.
-Szia Szerelmem.!-mentem oda hozzá és azonnal megcsókoltam.


Harry azonnal visszacsókolt. Egyik kezét a derekamra helyezte a másikkal a hátam simogatta. Az ajkai forrók voltak, tele voltak vággyal. Egy idő után már falta az ajkaim. Nyelve édes ízét éreztem meg a számban, nyelveink vad táncot jártak. A szám minden zugát felfedezte. Nagy melegség töltött el. Pár perc múlva zihálva váltunk el egymástól. Egymásra mosolyogtunk.
-Nagyon szeretlek.!-ölelt magához mosolyogva.
-Imádlak.!-pusziltam meg az orrát.
-Megleptél.!-mosolygott édesen.
-Ez volt a célom. Na pihenj kicsikém.! Feküdj le hozok kakaót.!-mentem ki az ajtón.
-Siess.!-kiabált utánam.
Lassan sétáltam a folyosón. Hirtelen nyitódott mellettem az ajtó és egy kezet éreztem a karomon. Behúzott a szobába. Zayn volt az.
-Mit szeretnél Zayn.?-kérdeztem mikor becsukta az ajtót.
Többet nem tudtam szólni. Az ajtónak nyomott és nedves nyelvét a számba dugta és vadul csókolni kezdett.

Először próbáltam eltolni magamtól. Zayn sokkal erősebb volt ezért nem nagyon sikerült. Ajkai nagyon finomak voltak ezért nyelvem átdugtam az ő szájába. Zayn ennek hatására azonnal a hajamba túrt. Kezdtem élvezni a helyzetet. Nem gondolkodtam, egyre csak vadabbul csókoltuk egymást. Zayn az ágyára ült  és az ölébe ültetett és.....

Hát ennyi lenne..:)) Mára :D Holnap jelentkezem résszel HA meglessz a 3 komment :)) Hajrá.! xxBella

4 megjegyzés:

  1. annyira jó a blogod!még csak ma kezdtem el olvasni és már most tökre ideges vagyok az új rész miatt!!!kérlek gyorsan a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Juj...egyszerűen fantasztikus!!!! nagyon várom a kövi részt!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Jó Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés