2013. augusztus 24., szombat

9. rész Talán minden rendbe jön.? Vagy mégsem ?

Sziasztok !! :)) Elég hamar meglettek a kommik :D Nem vártam, hogy ilyen gyorsan meglesz. De nagyon örülök neki. Na itt is a rész:

*Bella szemszöge*
Szóval így állunk ?-nézett mérgesen és játékosan majd a fenekembe markolt.
Ezt nem hiszem el. Szerintem ivott valamit mert azért ő nem ilyen. Gyorsan kimentem és Harry-hez siettem. Mikor odaértem magához ölelt.
-Mi a baj Kicsim ?-kérdezte és egy puszit nyomott az arcomra.
-Semmi.-hazudtam.
-Akkor kérek egy csókot !-mosolygott édesen.
Imádom mikor ilyen. Egy édes csókot nyomtam az ajkaira. Ő persze visszacsókolt, viszont nyelvének nem adtam bejutást amire válaszul egy morgást kaptam. Amikor elváltunk egymástól éreztem Zayn égető tekintetét. Csak annyit akartam, hogy ne hagyjanak vele egyedül. Mert ki fog törni a világháború. Zayn nagyon helyes srác és tudja, ha kettesben maradunk az övé leszek. Bár igaza van, én ezt nem akarom. Nagyon vonzódom hozzá de Harryt szeretem. És hiába helyes nem szeretem. A gondolataimból az ajtó csapódása zökkentett ki.
-Szia Kicsim majd jövünk !-hallottam Harry hangját.
Ezután az autó motorját hallottam aztán elmentek. Leültem a kanapéra és gondolkodtam. 5 perc múlva megint csapódott az ajtó. Felnéztem és megláttam Zaynt.
-Szia Baby ! Hiányoztam ?-nézett rám édesen mosolyogva.
Nem szóltam semmit csak gondolkodtam tovább. Zayn lassan leült mellém és az ölébe húzott.
-Tudod, hogy azt kell tenned amit mondok.-suttogta a fülembe.
-Tudom.-sütöttem le a szemeim.
Mozgatni kezdett az ölében, mindig férfiasságához nyomott. Majd lassan megcsókolt. Muszály volt visszacsókolnom. Nyelve bejutást kért amit egyszerre megadtam. Falta az ajkaimat. Furcsa érzés volt. Mert úgy éreztem szeretne velem valami komolyabbat is. Ami ugye Harry miatt lehetetlen.
-Én ezt nem tudom csinálni !-mondta elszomorodva.
-Mit.?-kérdeztem félénken.
-Bella én nem csak ágyba akarlak vinni. Én szeretnék veled egy komoly kapcsolatot.-nézett rám komolyan.
-Zayn ez lehetetlen. Én Harryt szeretem. És szeretném ha békén hagynál minket.-néztem rá szúrós szemekkel.
-Rendben van ! Sajnálom !-mondta kicsit elszomorodva és elment.
Ez most lehet bunkón hangzik de végre elment ! Végre nincs probléma ! Ekkor csengett a telefonom, felvettem.
-Igen.?-szóltam bele.
-Jó napot kívánok ! Maga Izabella Woldeer ?-kérdezte egy női hang.
-Igen én vagyok.!-válaszoltam.
-Nagyon sajnálom de Harry Styles autóbalesetet szenvedett.
-Hol van ??-kérdeztem ijedten, a könnyeim már patakokban folytak.
Elmondta a pontos címet. Én azonnal oda siettem. Louis, Liam és Niall ott ültek a váróban.
-Mi történt ??-rohantam oda könnyes szemmel.
-Egy részeg sofőr neki hajtott.!-mondta Louis de közbe elsírta magát.
-És hogy van ?-kérdeztem sírva.
-Kritikus az állapota.-mondta Liam félve.
-Nem az nem lehet !! Nem.-sírtam kétségbeesve.
-Bella nyugodj meg !-fogta meg a remegő kezem Niall.
-Nem Niall nem tudok !!-sirtam tovább.
Nem tudtam felfogni ! Miért ? Miért Harry ? Ez nem lehet ! Én szeretem. Nagyon szeretem ! A gyönyörű zöld szemeit akarom látni ! 
-Bella ! Nyugodj meg !-nyugtatott Louis.
-Látni akarom !!! Ő a mindenem !!-zokogtam és összerogytam.
Liam felhúzott a földről és magához ölelt. Nem bírtam tartani magam. Nem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem Harryt.
A könnyeim folytak. Nagyon féltem, hogy elveszítem őt. Kijött az orvos.
-Maguk Harry Styles hozzátartozói ?-kérdezte.
-Igen !-vágtuk rá egyszerre.
-Harry állapota.........

Na ez lett a rész :)) Remélem tetszik :D Sokat dolgoztam rajta :) Kérek 3700 oldalmegjelenítést és 5 kommit legalább az új részért :))) Puszi & Pacsi xxBella

7 megjegyzés:

  1. Naagyon jóó lett.. Kővit gyorssan.
    XxEv

    VálaszTörlés
  2. Imádom :D Gyorsan hozd a következő részt :D ♥

    VálaszTörlés
  3. Úristenn nagyon várom a következőt <3

    VálaszTörlés
  4. Anyám. Basszus itt abbahagyni. Gonosz vagy. Nagyon siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó rész lett,de egyben szomorú is.Nem kellett meghallgatnom a zenét mert elkezdtem anélkül is sírni.

    VálaszTörlés
  6. Mikor lesz új rész? :33

    VálaszTörlés