2013. augusztus 22., csütörtök

8.rész Vigyázz vele !

Sziasztok !!! :))) Meglepi :D Meghoztam az új részt. Nagyon sokat gondolkodtam rajta, hogy befejezzem vagy ne.. De csak miattatok folytatom. Na de nem is húzom az időt, itt a rész:

*Bella szemszöge*
Harry ott állt előttem teljes életnagyságban. Rózsával a kezében nézett mélyen a szemeimbe. Meg akartam szólalni de egy hang se jött ki a torkomon. Miért van itt ? Mit akar ? Megmondtam neki, hogy hagyjon békén .!! De amikor megláttam és a gyönyörű zöld szemeibe néztem, teljesen elgyengültem.
-Figyelj Bella én....-szólalt meg de valami oknál fogva nem fejezte be.
-Te....?-kérdeztem vissza.
-Én nagyon sajnálom és szeretlek..-mondta tovább és lassan közeledett felém.
-Harry figyelj, szerintem ez nem működik köztünk.-mondtam komolyan.
Belül viszont szidtam magam mert nagyon kedvelem ezt a srácot. De én ezt nem engedhetem meg magamnak, hogy Harry mindenkinek beverjen aki megnéz. Ő nagyon híres, én is híres vagyok hisz világbajnok boxoló vagyok de ez a két kategória nagyon különbözik. Én rengeteg sráccal vagyok körülvéve. Ő pedig több millió visító tinilánnyal. Ezért is lenne nehéz ez a kapcsolat.
-Ezt, hogy érted.?-kérdezte ijedten.
-Jobb ha mi nem járunk...-mondtam zavartan.
-De miért ?-csattant fel.
-Menny el Harry.-fordítottam neki hátat.
Azt hittem el fog menni de helyette hátulról átölelt. Őszintén nem akartam elmenni a karjai közül. Minden embernek szügsége van valakire, ahogy nekem is. Mikor észrevette, hogy nem ellenkezek maga felé fordított és egy apró puszit nyomott a számra.
-De megígéred, hogy nem leszel féltékeny ?
-Megpróbálom.
-Köszönöm.-mondtam és elmosolyodtam.
-Én köszönöm ! De ma elmegyünk bemutatlak a srácoknak.
-Rendben van.
-Mehetünk is ! Öltözz !
Felmentem és gyorsan felkaptam egy összeállítást.:


Egy kis szájfényt is raktam. A hajamat így akartam csinálni de inkább kiengedtem. Gyorsan lefutottam Harry-hez.
-Kész vagyok !-mondtam neki mosolyogva.
-Rendben. Induljunk.
Bezártam az ajtót és beültem a kocsiba Harry mellé.
-Bella kérlek vigyázz Zayn-el.-mondta komolyan mikor már úton voltunk.
-Miért ?-kérdeztem értetlenül.
-Mert ő addig nem adja fel amíg el nem éri amit akar. És most téged akar !-mondta elszomorodva.
-Nem lesz semmi baj. Nyugi..
-Ma buli lesz. És mi is maradunk. Na de itt is vagyunk.!-mondta és leállította a motort.
Kiszálltunk a kocsiból és a házhoz sétáltunk. Harry benyitott és bevitt a nappaliba. Az összes fiú a kanapén ült és nevetett.
-Sziasztok !-nézett feléjük Harry.
-Sziasztok !-köszöntek ők is.
Hirtelen minden rám néztek. Zayn az ajkába harapott mikor végig nézett rajtam. Ez a fiú nagyon szexy. Amikor ezt csinálja teljesen a hatalmába kerít. Este nagyon vigyáznom kell ! Niall barátságosan mosolygott rám ahogy Liam és Louis is.
-Hol van a mosdó.?-néztem Harry-re.
-Folyosó végén balra.-mutatta.
Bementem a mosdóba és megmostam az arcom majd a kezem. De mikor ki indultam volna Zayn besurrant és közeledett felém.
-Zayn. Mit akarsz ?-kérdeztem tőle.
Nem szólt semmit csak a fenekembe markolt. Én azonnal ugrottam egy kicsit.
-Az enyém leszel Baby.-harapott az ajkába.
-Nem.!
Ki akartam menni de Zayn kulcsra zárta az ajtót és a kulcsot az alsójába dobta.
-Zayn ne csináld ezt.-néztem rá könyörögve.
-Vedd el ! És ha szólsz Harry-nek azt mondom, hogy lefeküdtünk.-mondta vigyorogva.
Kénytelen voltam azt tenni amit kér. Ha nem teszem meg elveszítem Harryt. Mert nem hinne nekem tudom. A gatyájába nyúltam és kivettem. Sikerült úgy, hogy nem kellett hozzá érnem.
-Szóval így állunk ?-nézett mérgesen de játékosan és....

Remélem elnyeri a tetszéseteket..:D A következő sokkal jobb lesz ígérem.:) Muszály volt már részt írnom. Csak vissza kell rázódnom. Kérek 4 kommit + 3500 oldalmegjelenítést és hozom a részt :D  Puszi & Pacsi xxBella

4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó let!!!!Egyszerűen imádom!!!!Már alig várom a kövi részt!!Létszíí siess!!!!<3<3<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett.Már alig vártam hogy hozd a részt! éS A KÖVIT IS VÁROM !

    VálaszTörlés
  3. Siess a kövivel,mert uh....mert csak xdd Herczeg Bianka :)

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon szupii lett.:') siess a kövi:DD

    VálaszTörlés