2013. július 23., kedd

Sajnálom !! De vége..

Sziasztok drága olvasóim..:)) Nagyon boldogan irtam nektek a részeket eddig.. Most nagyon kevés időm van. Úgy döntöttem bezárom a blogot. Ha most ide kapok pár kommit TALÁN folytatom.. Csak tudjátok, rengeteg ötletem van ! Én most tudnék irni.. Csakhogy nekem nyaralás van már szinte egész nyáron.. Ha folytatom a blogot nem jövőhéten.. Hanem utána hét hétfőn hozom a részt.. Puszi, pacsi :)) És Ma 3 éves az 1D <3 http://www.youtube.com/watch?v=o_v9MY_FMcw Hallgassa mindenki :)) Sziasztok ! Jó nyaralást.!! :)

9 megjegyzés:

  1. figyelj! nehogy abba hagyd nekem,mert akkor fejbe lövöm magam! légyszíves ne!:( engem érdekelne a vége..

    VálaszTörlés
  2. Kérlek folytasd.Nem tudnám túlélni!! Herczeg Bianka ♥

    VálaszTörlés
  3. Ne fejezd be , szerintem mindenki úgy van vele , hogy mindegy , hogy mikor hozol részt a lényeg , hogy hozol és nem fejezed be. Mind imádjuk a blogot , kérlek folytasd.:)

    VálaszTörlés
  4. Ne fejezed be én nagyon megszerettem a blogot!! Kérlek kérlek amint tudod folytasd csak ne hagyd abba!!!

    VálaszTörlés
  5. Ne hagyd abba !!!!!!! Nagyon szeretem ezt a blogot !Nekem tökmindegy mikor hozod a részt ! csak NE HAGYD ABBA!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. létszííííííí folytasd a blogot!!!!én ezt most komolyan mondom!!!!nagyon ritkán találok ilyen jó blogokat, és nem szeretném, ha megszűnne!!!nekem tök mindegy, hogy mikor hozod!!!!tényleg nagyon jól írsz, és kár lenne, ha befejeznéd!!!! <3<3

    VálaszTörlés
  7. úristen ne hagyd abba:(( az egyik kedvenc blogom.!! <3

    VálaszTörlés