2013. július 1., hétfő

6. rész Nem vagyok a tulajdonod.!

Sziasztok ! :)) Köszönöm, hogy olvassátok a blogom :) Nagy örömet okoztok ezzel nekem..  Remélem tetszeni fog ez a rész is..:

*Bella szemszöge*
Harry szemei elsötétültek és szó nélkül bevágott egyet mind a kettő srácnak.
-Harry !!-fogtam meg a kezét.
-Engedj el !!!!!-kiabált rám.
Mi lett vele ??? Én elhiszem, hogy meg akar védeni, viszont utálom ha meg akarnak védeni. De velem is kiabál ??? Ezt én nem tűröm. Utálom ha kiabálnak velem ! Meg tudom magam védeni ! Nem kell segíteni nekem !! Elég volt belőle ! Nem szóltam neki egy szót sem csak rohanni kezdtem. Nem érdekelt hogy hova csak el onnan. Soha nem csináltam még olyat, hogy nem mentem be edzésre. Hát most nem megyek ! Elegem van Harry védelmezéséből.
-Bella !!-kiabált utánam Harry.
Nem érdekelt. Egyenesen egy parkba rohantam. Körülnéztem, hogy hova tudok leülni. Az egyik padon egy kapucnis srác ült. Leültem mellé. Amikor észrevettem, hogy néz felé fordultam. Akárki mellé ülhettem volna de én pont őt fogtam ki, jellemző. Zayn Malik ült mellettem. Gyönyörű barna szemeit az én tekintetembe fúrta.
-Szia..!-mosolygott rám.
-Hali !-próbáltam mosolyogni de nem nagyon sikerült.
-Zayn vagyok.-nyújtotta a kezét.
-Bella .-mondtam és kezetráztunk.
-Gyönyörű lány vagy.-mosolygott rám aranyosan.
-Köszönöm !-pirultam el.
-Találkozhatnánk valamikor..-flörtölt.
-Van barátom.-mondtam egyszerűen.
-Picsába.-mondta alig hallhatóan.
-De találkozhatunk.-mosolyogtam rá.
-Ohh..-megnyalta az ajkát.

Olyan szexi volt. Azt hittem rögtön neki esek. Harry a barátom amit én nem felejtek el. De Zayn nem tudja, hogy Harry a barátom. Na mind1. Úgy sem lesz köztünk semmi !
-Bella !!-hallottam meg Harry hangját.
-Nem érdekelsz !-szóltam idegesen.
-De most mi a baj ??
-Engem nem kell megvédened ! Nem vagyok a tulajdonod !-mondtam komolyan.
-Sajnálom..
-Harry a pasid ?-kérdezte Zayn letörve.
-Igen.!-válaszoltam.
-Ajj ! Nemár !!-szomorúan.
-Mit mondtál ???-ugrott neki Harry....

Remélem tetszett :D Ez sikerült :// Ez nem lett valami jó.. Ezért csak 1900 oldalmegjelenítést és 3 kommit kérek..:)) xxBella

4 megjegyzés:

  1. De jó :) Mikor lesz kövi rész? Nekem nagyon tetszik a történet és az is hogy így írsz. Gratulálok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó mint mindig!! Siess a kövivel!!! :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon szuper az oldal!! :) kövii!

    VálaszTörlés