2013. július 7., vasárnap

7. rész Vége.

Sziasztok !! :)) Ezt a részt próbálom úgy írni, hogy mindenkinek tetszen. Remélem sikerülni is fog. Köszönöm a 2000+-os oldalmegjelenítést..:)) Fantasztikusak vagytok. Tudom, hogy lassan írom most a részeket, de nagyon sűrűk a napjaim. Próbálom ma délelőtt megírni a 8. részt is és ha meglesznek a kommik, holnap kirakom azt is. Na de nem húzom az időt, itt a rész:

*Harry szemszöge*
Elegem van abból, hogy mindenki rámászik a csajomra. És nem sajnálom, hogy nekimentem annak a két gyereknek ! Sőt. Örülök, hogy megtettem. És mikor rájöttem, hogy Zayn-nek is bejön, elborult az agyam és nekimentem.
-Mit képzelsz te ??-rántott le Zayn-ről Bella.
-Te az enyém vagy !! És nem mászhat rád senki !!-mondtam már szinte ordítva.

*Bella szemszöge*
-Tudod mit ?! Szakítok ! Így nem kell aggódnod más fiúk miatt.-mondtam idegesen és az edzőterem felé vettem az irányt.
-Ne !! Bella ! Kérlek ne menj el.!-szólt utánam szomorúan Harry.
De engem nem érdekelt. Nem egy tárgy vagyok, hogy a tulajdona legyek. Inkább elmegyek edzeni és kiadom magamból a haragot. Amikor az edzőteremhez értem megláttam a barátnőmet Dianat. Úgy láttam engem keres ezért odamentem hozzá.
-Szia Diana !-mosolyogtam rá.
-Szia Bella. Úgy hallottam Harry Styles-t fogod edzeni. Ez igaz ?-kérdezte aranyosan.
-Igaz.-mondtam egyszerűen.
-És nekem nem is mondtad ?! Tudod, hogy rajongó vagyok.-szólt letörve.
-Tudom. És Liam a kedvenced. Ezt is tudom !-mondtam nevetve.
-Bemutatsz Harry-nek ??-ujjongott.
-Be ! De csak akkor ha megvárod. Mert most hagytam ott.-motyogtam.
-Otthagytad ? Ezt, hogy érted ?-nézett meglepetten.
-Jártam vele. De elegem lett.-mondtam neki .
-Te kidobtad az ország egyik leghelyesebb pasiját ?-értetlenkedett.
-Kidobtam ! És nem is bánom !-mondtam kicsit mérgesen.
-Lefeküdtél vele ?-kérdezte vigyorogva.
-Nem ! Nem feküdtem le vele.
-Aha. Értem na mindegy. Megyek haza. Szia !-ölelt meg és elment.
Az edzőterembe siettem. Ledobtam a cuccaimat, átöltöztem és a kesztyűmmel eggyütt az edzőterembe siettem. Gyorsan bemelegítettem majd kicsit zsákoltam. Mivel voltak ott páran tudtam egy kicsit technikázni. Pontkesztyűztem az edzőmmel, és mikor ezzel is végeztem megcsináltam a levezetést és hazamentem. Otthon gyorsan letusoltam és átöltöztem:
Azon gondolkodtam, hogy elmehetnék bevásárolni. Arra jutottam, hogy megyek. El is indultam, beszálltam a kocsimba és a gázra léptem. 10 percen belül ott voltam. Leparkoltam és bementem, amint megláttam a répákat odafutottam, de egy barna hajú magas fiú is és összeütköztünk.
-Áucs..-fogta meg a fejét.
-Jól vagy ?-kérdeztem aggodalmasan.
-Igen. Louis vagyok.-mosolygott rám.
-Én meg Bella.-fogtunk kezet.
-Szép lánynak, szép név.-mosolygott rám.
-Köszönöm.-pirultam el.
Harry-től is ezt vártam volna. De ő mindig csak féltékeny. Louis olyan kedves pedig nem is ismer.
-Szereted a répát ?-nézett a répákra.
-Igen. Nagyon.!-mosolyogtam.
-Komolyan ? Én imádom.-ujjongott mint egy kisgyerek.
-Na de én most megyek.! Szia !-mondtam.
Elindultam volna ha egy srác nem fut nekem a bevásárlókocsijával.
-Basszus !! Bocsánat !-húzott fel a földről egy szőke kék szemű srác.
-Semmi baj.-mosolyogtam.
-Amúgy Niall vagyok. Niall Horan.-mosolyogva ráztunk kezet.
-Én Bella. Izabella Woldeer.
-Szép neved van !-mosolygott aranyosan.
-Köszi de megyek. Szia.-mentem el.
Gyorsan kifizettem mindent és haza indultam. Amikor kinyitottam a lakásomat nagyon meglepődtem....

Remélem tetszett..:)) Nagyon lassan tudom. De ez sikerült.:) 4 kommi + 2300 oldalmegjelenítés és hozom a részt xxBella

10 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett!!*-* Imádom!!*-* :3 siess a kövivel!!:))<3<3

    VálaszTörlés
  2. áá imádtam, gyorsan kövit, hamar gyorsan vagyis, mára vagy holnapra:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. :) Imádom ezt a fajta Harry-t. :) Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  4. hamar a koviit!!!:)) de tenyleg hamar.imadom!!!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóó :) gyorsan a kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. jujj csak úgy mondom,hogy itt egy meglepi: http://mirrorspotatoes.blogspot.hu/p/dijak.html <3 :)

    VálaszTörlés
  7. Gyorsan kövit imádom!!! Siess!!!

    VálaszTörlés
  8. IMÁDOM!!!!!!!! nagyon nagyon nagyon tetszik!! <3<3 létszííí hozd gyorsan a kövii részt <3<3<3<3

    VálaszTörlés
  9. ááhh.. imádom gyorsan kövit akarok*--*

    VálaszTörlés